Regulamin Hotelowy
- Gość wynajmujący pokój w Hotelu Coliber zobowiązany jest do okazania pracownikowi recepcji przy zameldowaniu ważnego dokumentu ze zdjęciem potwierdzającego tożsamość oraz do własnoręcznego podpisania karty meldunkowej. W przypadku odmowy okazania dokumentu Recepcjonista ma prawo odmówić zameldowania Gościa.
- Rozpoczęcie pobytu w Hotelu jest równoznaczne z zaakceptowaniem tego regulaminu.
- Pokój w Hotelu wynajmowany jest na doby. Doba hotelowa trwa od godz. 14:00 do godz. 12:00 dnia następnego.
- Życzenie przedłużenia pobytu powinno być zgłoszone przez gościa hotelowego do godziny 12:00 w dniu, w którym mija termin najmu. Jeżeli istnieje taka możliwość – hotel uwzględni życzenie gościa.
- W sytuacji, gdy pokój zostanie opuszczony po godzinie 12:00 – wówczas program komputerowy na recepcji automatycznie naliczy dodatkową opłatę.
- W żadnym wypadku gość hotelowy nie może przekazać pokoju osobom trzecim.
- Gości hotelowych mogą odwiedzać osoby niezameldowane w hotelu w godzinach 7:00 – 22:00.
- Przebywanie po godzinie 22:00 osoby niezameldowanej w pokoju hotelowym będzie równoznaczne z prośbą o jej meldunek zgodnie z obowiązującym cennikiem hotelowym.
- Dzieci do lat 5 mogą spać w łóżkach rodziców nieodpłatnie.
- Zachowanie ciszy w Hotelu obowiązuje od godz. 22:00 do godz. 7:00 dnia następnego. Zachowanie osób przebywających na terenie Hotelu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych gości.
- Hotel ma obowiązek zapewnić:
- warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku gościa;
- bezpieczeństwo pobytu, w tym: bezpieczeństwo zachowania tajemnicy informacji o gościu;
- profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych w Hotelu;
- sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnych napraw urządzeń podczas nieobecności gościa, a w jego obecności tylko wówczas, gdy wyrazi takie życzenie.
- Hotel ponosi odpowiedzialność z tytułu utraty bądź uszkodzenia rzeczy wniesionych przez gościa do Hotelu w ramach przepisów art. 846-852 Kodeksu Cywilnego.
- W przypadku utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną Hotel ponosi ograniczoną odpowiedzialność, jeżeli powyższe przedmioty nie zostaną oddane do depozytu w recepcji.
- O wystąpieniu szkody należy niezwłocznie poinformować recepcję hotelową.
- Hotel posiada parking monitorowany lecz nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu czy innego pojazdu gościa.
- Zamknięcie drzwi powinno być sprawdzane przez gościa przy każdym opuszczaniu pokoju hotelowego.
- Odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów, wyposażenia i urządzeń technicznych Hotelu ponosi gość hotelowy jeżeli powstały z jego winy bądź z winy odwiedzających go gości.
- Na terenie Hotelu zgodnie z ustawą z dnia 8 kwietnia 2010 roku o zmianie ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych oraz ustawy o Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. Nr 81, poz. 529) obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów i wyrobów tytoniowych. Wyjątek stanowią miejsca specjalnie do tego wyznaczone (informacja w Recepcji Hotelu).
- Wysokość kary za złamanie zakazu palenia papierosów i wyrobów tytoniowych w pokoju hotelowym wynosi 400zł.
- Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego gościa w pokoju hotelowym będą odesłane na koszt i adres wskazany przez gościa. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji hotel przechowa te przedmioty przez okres 3 miesięcy.
- Na terenie Hotelu obowiązuje zakaz przebywania zwierząt.